De Twinkle100, voor het eerst verschenen in 2008, biedt hét overzicht over e-commerce in Nederland. In deze uitgave van BBP Media worden jaarlijks honderden bedrijven gerangschikt op hun online verkopen in Nederland.
De Twinkle100 ligt bij veel e-commerce professionals op het bureau, om te zien wie wat (lees: hoeveel) doet en met wie. De uitgave wordt breed uitgemeten in de landelijke media. Ze is te bestellen via de Twinke100-website, maar ook bij grote online boekverkopers als bol.com, de aanvoerder van de Twinkle100.

Projectleider en adviseur
Van 2016 tot en met 2019 was ik behalve hoofdredacteur van Twinkle ook projectleider van de Twinkle100. Dat laatste was ik in 2020 ook, op freelancebasis. Onder mijn leiding zijn vijf edities uitgebracht. Later was ik als adviseur bij de Twinkle100 betrokken.
Hogeschool van Amsterdam
Voor de Twinkle100 heb ik jarenlang prettig samengewerkt met het Centre for Market Insights van de Hogeschool van Amsterdam.